Regulamin Walk
1.Gracz może prowadzić tylko jedną walkę na raz.
2.Od momentu gdy jeden z sędziów zacznie sędziować walkę rozpoczyna się walka.
3.Za wygraną walkę dostaję się Punkty Doświadczenia (EXP) w zależności od przeciwnika, dwie monety ("waluta" gry) oraz pewną część pieniędzy przegranego.
4.Nieklimatyczna walka może zostać ukarana (zależnie od humoru sędziego walki).
5.Po skończeniu walki osoba która wygrała i przechodzi na następny poziom zdobywa nowe umiejętności.
6. Za każdy awans gracz otrzymuje pewną ilość punktów do rozdania. Jeden punkt zawodnik może zainwestować we wzrost dowolnej statystyki (z HP włącznie). Za każdy poziom zawodnik otrzymuje dodatkowo Punkty Życia (HP).
7.Jeśli osoba, która przegrała i prowadziła ciekawą walkę lub zabrała dużo HP może dostać EXP. wyższym poziomie.
Zasady specjalne w zależności od sędziego
Phor - Sędzia przywiązuje nieco większą wagę do mechaniki starć.
Soun - Sędzia przywiązuje większa wagę do tego co pisze zawodnik. U niego można uzyskać 1 atak za ciekawie prowadzoną turę. Dodajemy oczywiście do tego ataki zapewnione przez szybkość.